Cel mai mare site pentru adulți schimbă regulile jocului: milioane de clipuri, șterse peste noapte
Pornhub se confruntă cu cel mai mare scandal din istoria site-ului. Din acest motiv, milioane de site-uri au fost șterse peste noapte și nu este clar că măsura ar fi suficientă.
Administratorii Pornhub se confruntă cu o situație foarte tensionată. Totul a plecat de la o anchetă a BBC din acest an care a scos la iveală cazul unei tinere femei. Persoana în cauză a găsit pe cel mai mare site cu conținut pentru adulți o înregistrare video a violului la care a fost supusă când avea doar 14 ani.
Descoperirea celor de la BBC a dat naștere altor investigații și nu a durat mult până când cei de la New York Times au ajuns la o concluzie la fel de îngrijorătoare. Conform NYT, site-ul este ”infestat” cu abuzuri asupra copiilor și video-uri legate de viol. Pornhub spune că noile sale măsuri sunt acum mai stricte decât ale oricărei alte rețele sociale.
Milioane de clipuri au fost șterse peste noapte după ce problema a ajuns să afecteze financiar platforma Pornhub. Ca referință, din cauza scandalului, Mastercard și-a retras săptămâna trecută sprijinul pentru site și a refuzat să mai fie un operator de plăți pentru popularul website.
Din acest moment, pe Pornhub vor mai putea să urce conținut video doar utilizatorii verificați sau oamenii care apar ei înșiși în clipurile postate. Tot de acum, toate clipurile vechi care nu au fost postate cu respectarea regulii menționate anterior vor fi șterse. Această schimbare radicală va duce la o scădere bruscă a librărie de conținut disponibil pe Pornhub, având în vedere că majoritatea clipurilor erau postate de utilizatori neverificați.
În prima fază, au fost șterse câteva milioane de clipuri, dar procesul de curățare va continua în 2021. Imediat după trecerea în noul an, va fi introdus și un sistem nou de verificare al utilizatorilor. ”Acest lucru înseamnă că fiecare conținut Pornhub provine de la utilizatori verificați, o cerință pe care platforme precum Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Snapchat și Twitter nu au instituit-o încă”, a spus site-ul.